אירועים

פולחן אביבי במיוחד: מחול בתערוכה עם סהר עזימי

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

האירוע יתקיים לפי מגבלות התו הירוק - יש להציג תו ירוק בכניסה לגלריה. הרוכש כרטיס ואין עמו תו ירוק - לא יוכל להיכנס לאולם.

הישיבה במרווחים. הרוכשים כרטיסים לאירוע יופנו לכסאות המתאימים. ישנו מרווח של כסא בודד בין כל קבוצת כסאות. 

המופע הינו אינטראקטיבי. אחרי 35 דקות מופע, תתקיים שיחה עם היוצר, סהר עזימי.

ואלה דבריו:

 

לכל יוצר מחול יש מספר יצירות איקוניות שכמו מחכות להתייחסותו. גרסאות ליצירות מסוג זה קיימות בכל שפה או ז׳אנר מחולי. ״אגם הברבורים״, ״כרמן״, ״בולרו״ ועוד אשר הפכו לאבני דרך בהתפתחות המחול לדורותיו, שופכות אור על השינויים התרבותיים של כל דור שעיבד אותן ועוזרות לייחד את התקופה שבה חי היוצר שבחר להתמודד עם התכנים הנרטיביים שלהם והתאמתם לתקופה בה הוא חיה.

פולחן האביב של סטרווינסקי/ניז'ינסקי הפכה להיות היצירה שזכתה להכי הרבה אינטרפרטציות. אני אישית צפיתי בפולחן בכל כך הרבה צורות ודרכים ולמרות שידעתי תמיד שאגע בחומר הזה עד לפני שנה לא הרגשתי שיש לי משהו מעניין להגיד עליו, מה גם שעליי להודות שאפילו חששתי לגעת בזה.

אז קצת על הפולחן האביבי שלי:

תהליך היצירה כולו התקיים בגלריה שלוש במזא״ה. בקומה האחרונה. החדר קטן ויכול להכיל מקסימום 25 אנשים. בימים ההם לא היתה בעיית התקהלות.

היצירה והתקדמותה נקבעים על ידי הפעולה של הקהל. בעצם, ההסכם הלא כתוב ביני לבינם הוא שאני לא זז מרצוני. אני יכול לזוז רק לפי המתח שנוצר בנקודות החיבור בינינו דרך החבלים.

אני מתייחס לסולו כאל פעולה פרפורמטיבית ריאליסטית שלא מתחייבת לחזור על עצמה אלא להתהוות לפי רצונות הקהל ומקריות לא מתוכננת. החלטה שמשאירה מקום לדברים חדשים לקרות בכל פעם ולספר סיפור אישי על כל אחד מהמשתתפים באם מי מהם ימשוך בחבל. בכל מקום שהופעתי קרה משהו אחר. כל קבוצת אנשים הגדירה אחרת את התנועה שלי ובעצם מספרת סיפור על הרצונות והמטרות של כל פרט ושלהם כקהילה ארעית שנקלעה לטקס ההקרבה הפרטי שלי.

הסולו מחייב מרחק של לפחות שני מטר ביני ובין הקהל שבחדר. לפי אורך החבלים שמחברים בינינו ולא לפי תוואי סגול.

יצירה וביצוע: סהר עזימי ו 100 מטר חבל.

מוזיקה: פולחן האביב מאת סטרווינסקי.

אורך: 35 דקות + שיחה בת כחצי שעה.

מחיר: 20
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: