אירועים

מירי מסיקה מארחת את ריקי גל

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

מירי מסיקה הוציאה השנה את אלבומה "אוקיינוס" ובעקבותיו סיבוב הופעות מדובר. במופע היא תבצע את הלהיטים מכל אלבומיה לצד שירים נוספים בסגנונות ובשפות שונות וביניהם: 'מלך', 'באה אליכם', 'לשם', 'זהרה', 'אף אחת', 'עכשיו אתה חוזר בחזרה', 'ממי', 'מפחד עלייך', 'יש לך אותך', 'משה' ועוד רבים וטובים בעיבודים חדשים, בסאונד ותאורה ייחודים ובהופעה עוצמתית ומרגשת.

מירי הפכה לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי, קול נשי חשוב וגדול מהחיים, על הבמה ומחוצה לה.

עם רפרטואר עשיר ומגוון ואינספור הופעות מצליחות על הבמות הגדולות ביותר בכל רחבי הארץ אשר קיבעו את מעמדה כאחת מהזמרות הטובות והמוערכות בישראל.

במופע מארחת מירי את ריקי גל, זמרת בעלת קול עוצמתי ויכולת הגשה נפלאה.

 

אייל הלר — גיטרה

תומר צדקיהו — תופים

מיקי ורשאי — בס

אורי זך — קלידים

 

פרטים: מחלקת אירועים בעיריית ערד 089951776

 

בהתאם להוראות החוק וההנחיות באתר המועצה הישראלית לצרכנות הזכות לביטול עסקה לאחר רכישת כרטיסים הינה בהתאם לאופן שבו בוצעה העסקה:

א.         במידה שהעסקה בוצעה במכר מרחוק (אינטרנט/טלפון), הרי שחוק הגנת הצרכן מאפשר לצרכן לבטל את העסקה, בתוך 14 ימים מביצוע העסקה או מקבלת טופס גילוי נאות לפי המאוחר מבניהם, ובלבד שהביטול לא ייעשה 7 ימים שאינם ימי מנוחה קודם לקבלת השירות וכנגד החזרת הכרטיס. העוסק רשאי לגבות דמי ביטול בשיעור 5% מהסכום ששולם או 100 ₪ הנמוך מבניהם.

ב.         בעסקה פרונטאלית (בבית העסק) הרי שתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א-2010. קובעות שביטול עסקה ניתן לבצע באמצעות הודעה למשרד הכרטיסים ממנו נרכשו הכרטיסים, בתוך 14 ימים ממועד ביצוע העסקה, ובתנאי שהביטול ייעשה 14 ימים, שאינם ימי מנוחה, לפני מועד האירוע וכנגד החזרת הכרטיס .

ג.          עפ"י תקנות ביטול עסקה, הצרכן יהיה זכאי להחזר כספי בהתאם למחיר ששולם בפועל, בניכוי דמי ביטול בסך של 5% ממחיר העסקה או 100 ש"ח הנמוך מביניהם.

 

ד.         ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ועד 7 ימי עסקים לפני מועד האירוע שבגינו התבצעה העסקה – ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין בעלת האתר (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). בעלת האתר ו/או מי מטעמה תהא רשאית לבקש מהרוכש להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.

 

ה.         ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.

מחיר: 70
לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: