אירועים

ערב הופעות מחול

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

- ESPACIO POTENCIAL יצירת פלמנקו עכשווית

Espacio Potencial (מרחב פוטנציאלי) הוא מנוח שטבע הפסיכואנליטיקאי דונלד ויניקוט ומתייחס לאזור הביניים של החוויה השוכן בין המציאות לפנטזיה, מבלי שקטבים אלו יפריעו זה לזה או שתתבקש בחירה ביניהם.
Espacio Potencial הינה יצירת במה של הכוריאוגרפית והרקדנית אדוה ירמיהו המשלבת בין פלמנקו לעקרונות מתוך אמנויות עכשוויות כמו מחול עכשווי, מיצב ותיאטרון חזותי.
שת"פ ספרד-ישראל עם הגיטריסט הספרדי והמנהל המוסיקלי Manuel Cazas. 
המפגש בין המסורת של הפלמנקו לעקרונות מתוך אמנויות עכשוויות, הופך את היצירה ל'מרחב פוטנציאלי' שמחבר גם כן בין מצבים ודימויים מנוגדים - סטטי ותנועתי, אינטימי וציבורי, עוצמה ושחרור, במה וחיים, מבצע וצופה - כדי לממש דיאלוג ביניהם.

ריקוד וכוריאוגרפיה: אדוה ירמיהו

מוסיקה מקורית, מנהל מוסיקלי וגיטרה (ספרד): Manuel Cazas

 

- First Things (1st)

דמיינו עולם בו אין עוד מרחק בין זהלבין הידיעה שלנו את זה'.
כיצדאם כןנדבר על זהנבין את זה?
לא רק על מנת לדייק בשעת מעשהאלא גם לבחון ברגישות ובצלילות את עצם קיומו של הדיאלוג בין העצמי ובין העולם.  אנו נמצאים בעולם דרך גופנוובסיס הידע שלנו נעוץ בחוויה חושית-מוטוריתחוויה זו היא הידיעה האינטימית ביותר שלנו בנוגע לעולם הנתפסבאמצעות גופינו אנו מבינים את העולם הסובב אותנו.
כשמרחבי הקיום מצטמצמים ויסודות החברה מתערעריםיתכן שכל שנותר לנו הוא להיות מרוכזים בפעולת הכוונון הפנימי של עצמנוכפי שמכוונים אפרטוס מורכב ועדין כדי להשיג דיוק מרביד
דברים ראשונים הוא הפרק הראשון מתוך חמש עמדות. בפרק זה מגשש גטמן בין הנאמר בקוללבין הנאמר בין השורותחומרפעולהצורהציווי ובקשהכלום ושום דבר
צעד ועוד צעדניסיון אישי לגעת באנושי מלכודת גלויה לעין.

כוריאוגרפיהמיכאל גטמן

רקדןאריאל גלברט
דרמטורגיהיעל ונציה

מוזיקה: O-taiko by master Eitetsu Hayashi; Iannis Xenakis - Pléiades II. Métaux

עיצוב תאורהיאיר ורדי
פוסט וצילום וידאועידן הרזון

עוזר צלםאופיר יודילביץ
קשרי חוץקתרינה ואסיליאדיס

 

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: