אירועים

הרצאת זום של כתב חדשות 13 מאור צור "חיבוק של דוב"

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

איזו התנהגות אצל ילדכם עלולה להעיד על כך שהוא חווה אלימות בגן?

מה הבדיקות שניתן לעשות על צוות הגן עוד לפני שמפקידים בידיהם את הילדים?

כיצד יודעים על פי ההתנהגות של צוות הפעוטון או הגן האם מתרחשת בו אלימות?

צוות תכנית המנהיגות "מקומי" ברשות המשרד לפיתוח הפריפרייה הנגב והגליל מזמינים אתכם להרצאת שיא חשובה ורלוונטית   עבור הורים צעירים. "חיבוק של דוב".

כיצד תוכלו לזהות האם ילדכם עובר התעללות בגן והאם ניתן לזהות מטפלת מתעללת?

הרצאת חובה להורים מגיל לידה ועד גן חובה.

מאור צור, כתב הפלילים של חדשות 13 חושף פרשת ההתעללות בגן של כרמל מעודה מראש העין והתיעוד של מות הפעוטה יסמין וינטה על ידי הסייעת שטיפלה בה יציג להורים פתרונות מעשיים שיסיעו להם להגן על ילדיהם.

מאור מספר "הכל החל כשאימא של אחד הילדים שהיה בגן של כרמל מעודה התקשרה אליי ממררת בבכי". "מאור אתה חייב לעזור לנו, אתה לא מבין מה היא עשתה לילדים שלנו! איך לא ידעתי?״

שאלתי אותה מי המטפלת? ואז היא שלחה לי את התמונה של כרמל מעודה. בת 25, יפה, מצטלמת סלפי עם חברות באינסטגרם. נראית אחת משלנו, כזאת מטפלת בדיוק הייתי רוצה לילדים שלי. זה ריסק אותי לחתיכות". בשנייה הזאת הבין מאור כי לנו ההורים אין באמת יכולת לגלות האם מאחורי החיוך של המטפלת, הסייעת או הגננת, מסתתרת מפלצת שמתאכזרת לילדים שלנו. חוסר הפיקוח מצד המדינה גרם לכך שהילדים הקטנים שלנו מופקרים וההורים בעצמם הם אלו שמכניסים את הילדים לגוב האריות".

מאור העלה את המציאות הקשה של ההתעללות בילדים לראש סדר היום הציבורי ואף גרם לכך שפעם ראשונה בישראל התארגנה ויצאה לרחובות מחאת ההורים. מחאה שתפקידה לזעוק את זעקת הפעוטות שלא יכולים לספר מה באמת קורה להם בגן.

בהרצאה תוכלו לשמוע על הפתרונות שיציג מאור בהרצאתו שיסייעו להורים לקבל החלטה מושכלת בידי מי להפקיד את היקר להם מכל.

לבקשת הקהל ההרצאה תתקיים בזום 

 

לפרטים נוספים : 053-5550416 ,08-9956066 , [email protected]

האירוע יתקיים לפי הנחיות משרד הבריאות

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: