אירועים

סליחה על ההפרעה

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

מופע סטנדאפ "סליחה על ההפרעה"

הדס ויאנה שתי מתמודדות עם מאניה דיפרסיה חוגגות את השיגעון במופע סטנד אפ מטורף ומספרות בהומור ובאומץ על החיים עם מחלת נפש.

 

 

הכירו את "פברואר יוצא מן הכלל"

מאות מרכזיה הקהילתיים של החברה למתנ"סים הארצית יקיימו בחודש הקרוב את "פברואר יוצא מן הכלל", במסגרתו יתקיימו מאות רבות של פעילויות שנועדו לעודד שילוב, נגישות, היכרות ושותפות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מוגבלות בקהילותיהם.

"פברואר יוצא מן הכלל" הוא יוזמה ארצית שמגיעה על רקע סקרים אחרונים שבוצעו עבור החברה למתנ"סים הארצית ושהראו חוסר נכונות להתחשב בצרכי אנשים עם מוגבלות בצד תפישות נגד שילוב והשתלבות של ילדים, בוגרים ומבוגרים עם מגבלה בפנאי ובתעסוקה.

החברה למתנסים פועלת נמרצות מזה שנים לקדם את תפיסת והטמעת נושא הנגישות במרכזים הקהילתיים להתערות אנשים עם מוגבלות בקהילה המקומית, כך שישתתפו בפעילות, ייהנו ממשאבים, יהיו בעלי השפעה במוקדי הכרעה, ויישאו באחריות לאיכות החיים בקהילה, יחד עם כל חברי הקהילה ובאותה מידה. השנה אנחנו לוקחים את העשייה שלנו צעד קדימה והחלטנו לרכז מאות רבות של פעילויות משלבות מצפון הארץ ועד דרומה בחודש אחד יוצא מן הכלל.

למה פברואר? כי חודש פברואר הוא אכן יוצא מן הכלל - הוא החודש היחידי בשנה שיש בו מספר ימים שונה משאר החודשים; אנו מעוניינים שמיזם זה יהפוך למסורת בישראל ויהווה סמל לסובלנות וקבלת האחר.

 

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: