אירועים

משפחה סטראנס - סרט ומפגש יוצר

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

הסרט "משפחה בטרנס" מספר על משפחה מנהריה הנאלצת להתמודד עם הפיכתו של אב המשפחה (עמית) לאישה טרנסג'נדרית. גלית, עמית וארבעת ילדיהם מאמינים שהאהבה תנצח את כל הקשיים. דווקא כשנדמה שהמסע המגדרי של עמית הגיע ליעדו בשלום, מאיים המסע האישי של גלית, בת הזוג התומכת,  על הזוגיות.

זהו סיפור על משפחה שלא נענית לתכתיבים; משפחה ששוברת מוסכמות חברתיות; משפחה שמשנה את מה שחשבנו שאנחנו יודעים על מגדר, זוגיות, הורות וטרנסג'נדריות. אבל יותר מהכל, זהו סיפור על משפחה שמגדירה מחדש את גבולות ההכרה, הקבלה והאהבה של הקרובים לנו ביותר.  

מלבד הזכיה בפרס הראשון בדוק אביב הסרט כבר זוכה לתגובות נפלאות אצל המבקרים:

 שני ליטמן "הארץ" -4.5 כוכבים!!!

 מצוין", "דיוקן יוצא דופן של משפחה", "הסרט מרגש במיוחד"  מדור הקולנוע של ynet :   ""

 שרי מקובר,"שבעה ימים" סרט יפהפה"

נימוקי חבר השיפוט: סרט זה משרטט בעדינות סיפור של זהויות שפוגשות זו את זו ואת עצמן מחדש, ומשתנות לנגד עינינו. חבר השופטים משבח את היוצר על האינטימיות והדינמיקה שיצר עם גיבורותיו ואת הדרך הבלתי אמצעית שבה הוא בוחר להשמיע את קולן. זהו סרט שמגיע בעיתוי נכון ומזכיר לנו את יכולתו של הקולנוע התיעודי לרענן את הדרך שבה אנו חווים את העולם ואת כוחו להציב סימני שאלה אל מול תפישות עולם מעוותות. התמסרותו של הבמאי לדמויות בסרט היא גם זו שמייצרת את הגשר בינן לבין הקהל ואת הקסם שנוצר במפגש בין שני אלו.

אחרי הסרט נפגוש בעמית צוק עצמה, ונוכל לשמוע ממנה על החוויה ממקור ראשון.

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: