אירועים

פותחים בוקר במחול פרסי

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

9:00-12:00 בחצר ארוחות הבוקר של אנהמיה - אדוה גולן, חלמונית 6 שכונת שקד.

פותחים בוקר במחול פרסי

בית קפה פתוח לארוחות בוקר באירוח-ביתי הגורמה של אנהמיה (בתשלום)

ויריד אמנים: דוכן הסבונים הטבעיים של יונת מדבר ודוכן בוטיק יד שנייה עם אילנה קישקו.

בשעה 10:30 סדנת מחול פרסי עם רוני ולדמן, רקדנית יוצרת בינלאומית, מלמדת סגנונות מחול מגוונים ומופיעה עם הרכבים מוסיקליים בארץ ובחו״ל. ניתן להשתתף גם ללא ניסיון קודם.

 

אדווה מזמינה במילותיה שלה:

את אנהמיה-מטבח ביתי מקומי פתחנו, מאיר בן זוגי ואני, לפני כארבע שנים. הרבה פעמים שואלים אותי למה פתחתי את ביתי לאירוח, ועוד בערד. כבר מעל ל-10 שנים אני חיה לפי צו ליבי במטרה להגשים את מה שהלב שלי אומר. להכניס אנשים אלינו ו״להאכיל״ אותם בידע קולינרי ומטעמים גורם לי לאושר שאין לתאר. הכל מתחיל משני דברים שהם התשוקה שלנו: אוכל טוב ואהבה לאנשים. חזרנו לערד אחרי הרבה שנים בחו"ל כי אנחנו אנשים של קהילה, של טבע ושל מדבר. כאן בביתנו קורים קסמים כאשר אנו מארחים אנשים מכל העולם לחוויות קולינריות מפתיעות וחדשניות. לב ליבו של המוטו שלנו הוא לפרגן לעוד עסקים מקומיים,  במיוחד לכאלו שכמונו שומרים על הסביבה ועם חיבור חזק לטבע. לכן אנו מארחים אצלנו אומנים, הופעות, סדנאות והיד עוד נטויה. אם איכשהו עוד לא הייתם אצלנו - אז זה הזמן.

באירוע תוגש ארוחת הבוקר המפורסמת שלנו (בתשלום), ונפנק בשייקים מרעננים ומתוקים (בחינם!!).

אנו שמחים לארח את רוני ולדמן, שכבר הופיעה אצלנו מספר פעמים, הפעם לסדרת ריקוד שמחה המתאימה לבוקר. לכבוד הפריסקול נארח באהבה מספר אמנים מקומיים לבוקר בלתי נשכח. יונת מדבר עם דוכן סבונים טבעיים שאין כמותם, ואילנה מיד שניה עם פרטי לבוש שווים בשקלים בודדים. הולך להיות כל כך טעים, נעים, צבעוני ושמח. שילוב מנצח של עסקים ירוקים וייחודים.

 

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: