אירועים

פרמקלצ'ר וגינון על קצה המעדר

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

18:00 בגינת רחוב שמעון 27

פרמקלצ'ר וגינון על קצה המעדר

איך לנכש עשבים? איפה למקם את העץ החדש? ואיך בכלל מגדלים אדמה? (לא התבלבלנו!) מה לעשות עם האדניות? הסבר על עקרונות הגינון וחשיפה לפרמקלצ׳ר, שיטת חקלאות מקיימת המבוססת על קיימות וחיבור עם הטבע. במפגש ניקח מעדרים ואתים ונעשה עבודה אמיתית בגינה! עם יונת מורדוך, בעלת בית המלאכה "יונת מדבר" ומומחית לצמחי מרפא ואורי ניר, המתנדב הנצחי של העיר וגנן חובב.

 

יונת מזמינה באופן אישי:

לפני 7 שנים, מיד אחרי שהגשתי את התזה בנושא הרפואה המסורתית של הבדואים, נתתי לעצמי מתנה ונסעתי לשבועיים לכפר סאלד ללמוד פרמקלצ׳ר. בתור אחת שמאז הילדות אהבה צמחים וגינון, והפכה כל פיסת אדן חלון או מרפסת לגינת פרחים, צמחי מרפא ומאכל, זו היתה הגשמת חלום עבורי. הקורס היה מרתק, כיפי וממלא באנרגיות, ואני זוכרת במיוחד משפט אחד שעשה לי מהפך מחשבתי: ״כדי לגדל צמחים צריך קודם כל לגדל אדמה״ וזה כל כך נכון!! מאז הגינות שלי קיבלו בוסט רציני. העברתי את המיקוד לגידול וטיפוח האדמה, והצמחים מהממים ופוריים מתמיד.

ולמה אני מספרת לכם את כל זה?? במסגרת הפריסקול אלמד פרמקלצ׳ר וגינון יחד עם אורי ניר, הידוע בכינויו ״המתנדב הנצחי של ערד״, שאוהב גינון ועבודה בגינה ומטפח באהבה ומסירות את הגינות בבניין המשותף בו הוא גר. ביחד נבקר בגינות של אורי, נשמע את סיפוריו, נלמד את עקרונות הפרמקלצ׳ר, איך מגדלים אדמה(!) ונתנסה בעבודה בשטח.


לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: