סנדת פלמנקו

    מידע כללי:


    אם תמיד חלמת לרקוד  ולהיסחף לצלילי המוסיקה הספרדית הסוערת והמרגשת, בהנפת חצאית, מחיאות כף ונקישות עקב.. את מוזמנת להגשים את החלום!

    הסדנה בנויה משמונה מפגשים כאשר בכל מפגש נלמד טכניקה בסיסית הכוללת תנועות ידיים, רקיעות, מחיאות כף מסורתיות ושימוש בחצאית.  נשלב את הטכניקה בקטע ריקוד אותו נלמד בהמשכים, נתמקד במיוחד בסגנון הנקרא ״טנגוס״.

    ריקוד הפלמנקו מאפשר להתחבר לגוף, לנפש ולנשמה שלך. להשתחרר ולבטא את הנשיות שלך דרך התנועה והקצב. למלא את הלב והגוף בחיוניות ותשוקה ולהצית את האש הפנימית שלך, והכל לצד נשים נוספות בקבוצה כיפית ומעצימה.

    הסדנה מתאימה לכל אישה המעוניינת לרקוד ולנוע ואין צורך בניסיון קודם.

    הצטרפי לחגיגה!

    הסדנה תתקיים ב-8 מפגשים, פתיחת הסדנה 17/12. מספר המקומות מוגבל!

    הפלמנקו הוא סגנון אומנותי מיוחד של מוסיקה וריקוד, אשר התפתח באנדלוסיה (ספרד) על ידי הצוענים שהגיעו מהודו בתחילת המאה ה 15 (זו הסברה הרווחת ביותר). הצוענים שילבו ביצירתם את השפע האומנותי מהמקורות בהודו ,מהתרבויות השונות שספגו במסעם ומהתרבויות המקומיות באנדלוסיה ,המוסלמית, היהודית והנוצרית .

    אומנות מיוחדת זו מכילה מגוון רחב של סגנונות ,כאשר לכל סגנון רגש ואווירה ייחודיים. הריקוד הוא אמצעי ליצור חיבור מושלם בין תנועת הגוף ובין רגשות עמוקים בתוכנו אשר מושפעים ומגיבים לשירה ולנגינה המיוחדות.

    למידע נוסף מלאו פרטים:
    שם: מייל:
    טל: