מאמן ברמה בינלאומית נחת במועדון הכדור-יד בערד!

עכשיו ניתן לגלות שנעשה מהלך מבריק במועדון הכדור-יד בערד
בשיתוף מנהל המתנ"ס דודי שושטרי וסגן ראש העיר אלכסיי ספוז'ניקוב, שהצליח להביא לעיר מאמן ברמה בינלאומית!

הכירו את אנטולי רטנר - נצר למשפחה מוערכת בסצנת הכדור-יד בברית המועצות לשעבר ובאוקראינה: הוא בן לשחקנית כדור-יד מוערכת ולמאמן נבחרת ברית המועצות לשעבר ומי שהוביל אותה לאליפות במשך חמש שנים ברציפות; ומאמן נבחרת אוקראינה לאחר פירוק ברית המועצות.

לרטנר יש שנים של ניסיון באימון קבוצות כדור-יד: הוא אימן את נבחרת מונטנגרו ובמשך שנים קבוצות מקומיות באוקראינה: קבוצות בנים ובנות, בוגרים ובוגרות; אותן הצעיד לליגה הלאומית העליונה ואף לזכייה בפרסים רבים! קבוצת "מוטור" אותה אימן השתתפה באליפות אוקראינה של הליגה עליונה וזכתה באליפות פעמיים וקטפה פרסים רבים. המתאמנות אותן ליווה במשך השנים הגיעו לשחק בנבחרת הנשים של אוקראינה; ובמשחקים האולימפיים באתונה בשנת 2004 הנבחרת זכתה במדליית ארד - את הנבחרת אימן אבא שלו.

שחקנים רבים אותם ליווה רטנר במשך השנים שיחקו וממשיכים לשחק במועדונים מובילים של אוקראינה ומחוצה לה, שני שחקנים קיבלו את התואר "בעל כבוד בספורט" באוקראינה, ארבעה מהם "אומני ספורט ברמה בינלאומית" ושניים עשר הם "אומני ספורט של אוקראינה".

רטנר, שכאמור מגיע עם ניסיון רב בליווי קבוצות מקומיות לליגת העל, יתחיל לאמן החל מהשנה הקרובה את קבוצות הבוגרים, הנוער והנערות של הפועל ערד. הוא מגיע לגור בערד ביחד עם אביו לאחר שעשו עלייה לפני כשנה וחצי. אבא שלו סירב להצעה הגדולה להיות היועץ המקצועי של נבחרת ישראל בכדור-יד כדי ללוות את בנו בדרכו החדשה ולהנות מהעיר.

דודי שושטרי מנהל המתנ"ס: "הצטרפותו של אנטולי לצוות המאמנים הצעיר עוז ויואל ומנהל מחלקת הכדור-יד ראם אשר, מהווה קפיצת מדרגה משמעותית לענף הכדור-יד בעיר. מוזמנים להצטרף להצלחה!"

אלכסיי ספוז'ניקוב סגן ראש העיר נרגש על המהלך ואומר "נפלה בחלקנו זכות גדולה שמאמן ברמה בינלאומית כמו אנטולי מגיע לאמן את מועדון הכדוריד שלנו בעיר. אני מתרגש ובטוח שאנטולי יוביל את המועדון להישגים חדשים!"

ברוכים הבאים! תושבי העיר מאחלים לכם התאקלמות מהירה ונעימה