קולנוע, מוזיקה ואומנות-השוק בערד מתעורר לחיים!

למשך חמישה ימים, חנות 41 בשוק הבנוי, תהפוך למתחם צילומים והופעות נוסטלגי ומרתק.

העיר ערד נבחרה לארח את קבוצת האומנים ״אטלס110״ שתגיע לעיר כדי להקים כאן מתחם צילומים-הופעות-אומנות ייחודי ומגוון שיפעל במשך חמישה ימים מלאים.

מדובר בקבוצת אומנים תל-אביבית מגניבה שמפיקה ומארגנת אירוע אומנות מולטידיספלינאריים. המשמעות היא שהאירועים לא מתמקדים בתחום אומנות אחד, אלא במגוון רחב של אומנויות ושמים כמו: צילום, הפקה, כתיבה, בימוי, מוסיקה, שירה, תפאורה ועוד.

האירועים שהקבוצה מפיקה שואפים לשחזר את חוויות הנעורים של כולנו ולהחזיר את חוויית ספריות הוידאו הישנות דרך צילום קטעים מתוך להיטי קולנוע גדולים סביב סרט נוסטלגי המהווה את ההשראה לאירוע. האירוע הקרוב מתקיים בהשראת הסרט: Be Kind Rewind. הפרויקט יצולם ויתועד לסרט והציבור מוזמן לקחת חלק בצילום, כתיבה, תפאורה, משחק, קריינות, איפור, הלבשה, סאונד, תאורה ובתחומים נוספים.

״אנחנו לא מחפשים רק אנשים עם ניסיון או רקע, מספיקים סקרנות ורצון לקחת בעולם האומנות, הבמה והמוסיקה. אנחנו נחשוף בפניהם עולם חדש ומלא, ניתן להם את הכלים ונחבר אותם לאנשים הנכונים. אנחנו יודעים איך נתחיל, אבל לא איך נסיים - זוהי הפקה שיתופית וחופשית, אנחנו ניתן את הבמה וכולנו נהיה השחקנים.״ כך אומר משה גרשון, מחברי קבוצת ״אטלס110״.

רפי פרח, הבמאי, המפיק והצלם של סדרת היוטיוב העצמאית ״מסיבה בפנטהאוז״ יגיע גם הוא למתחם וישתתף בפרויקט האומנות הנהדר הזה; ביחד איתו יגיעו יוצרים ואומנים נוספים.

בנוסף למתחם צילומים בניחוח נוסטלגי תוקם במה של הופעות חיות, בה יופיעו אומני מוסיקה רבים. הבמה תפעל בכל ערב החל מהשעה 18:00 בימים שלישי עד חמישי של שבוע ההפקה. 

חברי הקבוצה מכינים לנו עוד הפתעות רבות: חנות פופאפ יד שנייה ייחודית לפריטי אומנות ופריטים אקלקטיים וייחודיים כמו בגדים, אביזרים, פריטי עיצוב ואספנות; ״מונית הקפה״ שתסיע נוסעים ברחבי העיר ביום שני ותקיים שיחות עם אומנים ויוצרים שונים, ועוד.

״אטלס110״ היא קבוצה מולטידיסיפלנארית המאגדת תחתיה אמנים, מעצבים, מוזיקאים ואנשי עשייה. אשר מקיימים מסיבות קונספט עם השפעות קולנועיות משתנות. פעם בחודש הם מזמינים אומנים ומוזיקאים מכל התחומים לחגוג להתארח ולחולל מהפכה תרבותית של לילה אחד גדוש באמנות, פרפורמנס, הופעות חיות, סטים ועוד. חברי הקבוצה: משה גרשון, רקפת מור, דן בלוך, חן כהן, איתי סנדובסקי; והם יתארחו בערד במימון מפעל הפיס ובשיתוף המתנ״ס ויפעילו את המתחם למשך חמישה ימים, בין התאריכים: 24.10-29.10, כאשר היום הראשון יוקדש כולו להקמות.

ההשתתפות באירוע מתאימה לכל הגילים.
המעוניינים לקחת חלק בפרויקט יכולים ליצור קשר עם משה גרשון במספר: 052-5213710