מועדוני גיל שלישי

חברותא, העשרה ופנאי – מועדוני הגיל השלישי שפועלים במתנ"ס ממשיכים להתרחב!

עוד ועוד תושבים ותיקים בוחרים להצטרף למועדוני הגיל השלישי שפועלים במתנ"ס. זו כבר השנה השביעית לפעילותם של מועדוני הגיל השלישי ועם התרחבות הפעילות השנה המועדונים מקווים לצרף אליהם חברים חדשים.

המועדונים פועלים בשיתוף משרד הרווחה, עיריית ערד, המחלקה לשירותים חברתיים והמתנ"ס, ומיועדים לתושבים ותיקים המתפקדים באופן עצמאי שאינם זקוקים להשגחה וליווי צמוד.

המועדונים שמציעים לחבריהם תוכנית עשירה, פועלים שלושה ימים בשבוע משעות הבוקר ועד הצהריים. התוכנית כוללת: הסעה מהבית למועדון ובחזרה, ארוחת בוקר עשירה, חוגים, ארוחת צהריים חמה בסוף היום ושלל פעילויות העשרה כמו קבלת שבת ופרשת השבוע מפי הרב למועדון שמתקיים בימי שישי. החוגים במועדונים מגוונים ומשתנים: התעמלות, ציור, מלאכת יד, יוגה, שיפור הזיכרון ועוד.

בנוסף לתוכן של העשרה ופנאי, מוצאים המשתתפים בתוכנית הזדמנות ליצור קשרים חברתיים, להכיר ולשוחח עם אנשים נוספים ולהיות בחברותא!

סימה גולן, חברה במועדון כבר שלוש שנים ברציפות, מספרת שהיא מאוד מרוצה ושמחה על קיומו של המועדון. מכיוון שהיא אלמנה וילדיה גרים במרכז, הימים היו עלולים להיות בודדים מאוד לולא הפרויקט והיא שמחה להגיע ולקחת חלק בפעילויות ולפגוש את החברים במועדון.

היא נהנית מהפעילויות והחוגים ואוהבת במיוחד את חוג ההתעמלות כי זו הזדמנות בשבילה לשמור על ספורט ומציינת שנהנית מאוד גם מחוגי היצירה השונים; היא מספרת שיש לה בבית חמסה גדולה ויפה שהכינה בעצמה מקרמיקה והיא נורא נרגשת להציג בפני משפחתה את עבודות היד שהיא מכינה במועדון.

התוכנית מתאימה כאמור לבוגרים בגיל פרישה ומעלה ומתקיימת שלוש פעמים בשבוע בין השעות 08:00-13:30, בעלות חודשית של 45 ₪ בלבד, ולמועדון ניצולי שואה 25 ש"ח ₪ בלבד.

 

מועדון "הסורגות" מתרחב גם הוא וישמח לצרף אליו חברות חדשות! החברות נפגשות שלוש פעמים בשבוע בין השעות 09:00-12:00 והן סורגות ונהנות בחברותא. ישנה עלות שנתית של 150 ₪ בלבד.

 

להצטרפות למועדונים ולמידע נוסף על תוכניות, אירועים, פעילויות וחוגים לבני הגיל השלישי ניתן ליצור קשר עם עו"ס מאירה לוסף, המחלקה לשירותים חברתיים: 08-9951701 / 08-9951614 או עם דורית רז ווסיהון, מנהלת פרויקטים במתנ"ס: 08-9551503