סרט נע

מתנ״ס ערד בשיתוף מועצת מפעל הפיס לתרבות ואומנות והאקדמיה לקולנוע נרגש להזמין אתכם לצפות בסרטי הקולנוע הישראליים שכולם חייבים להכיר!
במסגרת פרויקט "סרט נע", מגיעה למתנ"ס ערד סדרה ייחודית להקרנה של שישה סרטי קולנוע ישראלים, שבסופם יתקיים שיח עם יוצרי הסרטים.

הסדרה כוללת סרטי קולנוע מכמה קטגוריות: סרט עלילתי בטרום בכורה או סרט שמוקרן בבתי הקולנוע בעת הפעילות, סרט דוקומנטרי המועמד לפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר, סרט עלילתי משלוש השנים האחרונות ושלושה סרטי קולנוע שישראלים עלילתיים/דוקומנטריים מכל הזמנים.

הסרט הראשון בסדרה הוא: אסיה ASIA, עם שירה האס ("המורדת", נטפליקס) ואלונה איב (זוכת פרס אופיר לשחקנית הראשית הטובה ביותר לשנת 2020). בסיום הסרט יתקיים שיח יוצרים עם השחקנית הראשית.

"אסיה" הוא סרטה של רותי פרי-בר, דרמה מרגשת עם בימוי נוגע ללב ושתי הופעות משחק בלתי נשכחות של שירה האס ואלונה איב. הסרט זכה בשלושה פרסים בפסטיבל טרייבקה, סחף את טקס פרסי אופיר עם לא פחות מ-9 זכיות כולל הסרט הטוב ביותר, והיה נציג ישראל לטקס האוסקר 2021.

הסרט עוסק ביחסיהן המורכבים של אסיה ו-ויקה, אם ובת החיות את חייהן זו לצד זו, קרובות אך רחוקות. אסיה, שהפכה לאם בגיל צעיר מדי, מתקשה להבין ולקבל את ויקה המתבגרת. היא מעדיפה להתמקד בעבודתה כאחות בעוד בתה מבלה את רוב זמנה בסקייטפארק עם חבריה. כאשר מצבה הבריאותי של ויקה הולך ומתדרדר,  השתיים מקבלות הזדמנות לגלות זו את זו מחדש, ואסיה תנסה להפוך להיות האם שויקה כה זקוקה לה.

הסרט יוקרן במתנ"ס ערד בתאריך ה-23 בנובמבר בשעה 20:30, בעלות מסובסדת של 20 ₪ בלבד! מספר המקומות מוגבל.

כרטיסים ניתן לרכוש באתר המתנ"ס או במזכירות. פרטים על הקרנות הסרטים הבאות יתפרסמו באתר ובעמוד הפייסבוק של המתנ"ס (מתנ"ס ערד).