אירועים

#acaclive הרצאת זום של האמן אורן אליאב

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

אורן אליאב: על הופעה והיעלמות בציור

אורן אליאב הוא אחד הציירים החשובים באמנות הישראלית כיום. יצירתו רבת פנים, אולם בבסיסה עומדת מחויבות עמוקה למדיום הציור, למטען ההיסטורי שלו ולמקומו ביחס לאמנות ולהגות העכשווית.

אליאב שואל מה זה לראות ומה זה לדעת, וידבר על הציור כאתר מתעתע שבין אשליה והתפכחות. בין אם הוא מתבונן בציור איטלקי מהמאה ה-14 או בורא דימוי באופן סינתטי, בכל ציור הוא יוצא לגלות את מה שמופיע בין הדימוי לדמיון. 

 

אורן אליאב (נ. 1975, ישראל) חי ועובד בתל אביב, בוגר תכנית ה MFA-של האקדמיה לאמנות "בצלאל" בתל אביב. מרצה במחלקה לאמנות רב תחומית, שנקר; המדרשה לאמנות, בית ברל; סמינר הקיבוצים ועוד. 

 

אליאב הוא זוכה פרס שרת התרבות לאמנות פלסטית (2017), פרס רפפורט לאמן ישראלי צעיר (2010) פרס קרן תרבות אמריקה-ישראל (2004) ופרס האמן הצעיר, משרד המדע התרבות והספורט (2008). 

עבודותיו מוצגות לעתים קרובות כמיצבי ציור פואטיים, כמו במוזיאון תל אביב לאמנות (2011), מוזיאון ישראל, ירושלים (2018), גלריה Building מילאנו (2020). תערוכות יחיד נוספות הוצגו על ידי גלריה גבעון , מוזיאון אשדוד לאמנות, גלריה סוזן טרסייב בפריז וגלריה ברוורמן בתל אביב. 

ציוריו נמצאים באוספים חשובים בארץ ובעולם, בין היתר בנשיונל גלרי, וושינגטון; אוסף פיליפס, וושינגטון; אוסף סנדרטו רה רבאונדנגו, טורינו; אוסף אקהרט הולנד; אוסף מוזיאון ישראל, אוסף מוזיאון תל אביב, אוסף פודסטה וושינגטון ואוספים פרטיים רבים.  

www.oreneliav.com

 

דימוי:Oren Eliav, amount Zero, Oil on canvas, 2020

 

לחצו על הלינק להצטרפות לזום: https://us06web.zoom.us/j/83930709768?pwd=FYuUaPbPqskpvnmfbOD97BmbweEXz0.1

 

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: