אירועים

מרוץ ערד מצדה לזריחה

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

TOTAL SPIRIT

מרוץ ערד מצדה הוא הדבר שאליו מתכוונים כשאומרים ״הרבה יותר מסתם ריצה״.

בתוך יממה קם בלב המדבר כפר ריצה שמקבל את פני הרצים באווירה מדברית ייחודית לעשרים שעות של שכרון חושים שמתחיל הרבה לפני קו הזינוק ומסתיים הרבה אחרי שער הסיום.
השנה נגיע בנחת לכפר הנוקדים, נתארגן ברוגע, נאכל היטב, נאזין לתדריך והרצאה וננוח לפני הזינוק הלילי.

מתחילים ביום חמישי ה-10/9/20 עם שקיעת החמה בכפר הנוקדים, נווה מדבר בלב הבקעה שבין ערד למצדה, עטוף דקלים ירוקים, גמלים ומאהלים בדואים, שם נאכל ארוחת ערב מדברית (בתוספת תשלום), נאזין להרצאה על ריצת שטח עם תה וקפה כדרך המדבר, נתגודד סביב מדורת השבט ונשיר יחדיו (הכינו את מיתרי הקול). בסיום ננוח על מזרן במאהל בדואי לקראת הריצה אל הזריחה.

3:00 בבוקר!!! השכמה בחשכת הליל לתוך חגיגה לילית של מוסיקה וריצה.

הריצה בחושך המדברי לאור הירח ונצנוץ הכוכבים, בשקט מדברי שאין כמותו, מייצרת חוויה עוצמתית בחיבור לטבע ולמדבר, לעצמנו ולאתגר האישי שלנו.

כשכל הרצים מתנקזים אל נקודת הסיום למרגלות המצדה, במרוץ נגד השמש כדי להספיק ליהנות כמה שיותר מרגעי הזריחה המוזהבת על הרי מואב, הולך ומתהווה לו רייב ערד-מצדה. זה הזמן להתענג על נוף עוצר נשימה ולצפות בזריחה הכי יפה בישראל, להתמסר למוסיקה ולמדבר המתעורר במסיבת ריקודים שתחתום את המירוץ המשכר הזה.

במירוץ שני מקצים: 11 ק”מ (ע”ש עומר רבינוביץ’ בן ערד שנפל במבצע “עופרת יצוקה”) תחרותי ובנוסף מקצה חדש המתאים לכולם! 11 ק”מ הליכה עממי.

מסלול הריצה יתחיל במצפור מצדה בערד ויעבור בכביש לעבר המצדה.

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: