אירועים

פאנל הרצאות של פורום מיכל סלה - "משתפות. לא שותקות"

האירוע ייחל בעוד:
על האירוע:

מיזם הצעירים להעלאת המודעות לאלימות נגד נשים יחד עם מרכז הצעירים והיחידה למניעת אלימות בערד מזמינים אתכם ואתכן לפאנל "משתפות ולא שותקות" שיונחה על ידי מנהלת היחידה בערד ו- שתי מרצות מטעם פורום מיכל סלהפורום מיכל סלה (ע"ר) פועלת להצלת חיים ולמיגור תופעת האלימות במשפחה באמצעות חשיבה "מחוץ לקופסה" וקידום פתרונות טכנולוגיים. 

מרצים ומרצות מטעם הפורום, מעבירים הרצאות בנושא תמרורי האזהרה בזוגיות, שאינה כרוכה באלימות פיזית בהכרח, ומעודדים שיח של פתרונות, עוצמה וערבות הדדית, בשונה משיח של בעיות וקורבנות.

 

בפאנל תתארחנה 2 המרצות  הבאות :

  1. תמרורי אזהרה בזוגיות מאת פורום מיכל סלה עו"ס מיכל סלה ז"ל נרצחה באכזריות בגיל 32 בביתה, הנאשם ברצח הוא אבי בתה. מיכל וסביבתה לא ידעו שהיא בסכנת חיים. איך יתכן שמיכל שתקה? מדוע נרצחה? בהרצאה משתפת ליאת פריימן את סיפורה של מיכל, נוגעת במאפייני התופעה ומעגל השתיקה סביבה, מנגישה את תמרוריה האזהרה לאלימות שאיננה פיזית ומדברת על מה שניתן לעשות כאשר מזהים אותם אצלנו או בסביבה. ליאת תדבר על האחריות שלנו כחברה סביב הנושא כבני משפחה, שכנים והורים לילדים. בסוף ההרצאה תשתף ליאת בעשיה של עמותת 'פורום מיכל סלה' הפועלת למיגור האלימות באמצעות חשיבה חדשנית.

אודות המרצה: ליאת פריימן אחות של מיכל סלה ז"ל. מאז הרצח מגדלת עם ירדן האיש שלה את ביתה התינוקת של מיכל. ליאת היא מנחת הורים ויועצת שינה לילדים ותינוקות בגישה הוליסטית, בעלת העסק "הורות בחיבור ללב" השם דגש על הורות מתוך הקשבה וכן מעבירה הרצאות וסדנאות בתחום. בנוסף, ליאת מתמחה בהוראה מתקנת וחינוך מיוחד לילדים ונוער מעל ל10 שנים.

  1. אודות המרצה: רונית לב-ארי קרימינולוגית וויקטימולוגית. עוסקת במניעת אלימות נגד נשים, במחקר ובשטח משנת 1976. ממייסדות עמותת "בית רות" לנערות וצעירות בסיכון וכיום מנהלת את מרכז הידע של העמותה, במסגרתו מרצה בנושאים של טיפול רגיש-מגדר בנערים ונערות, מניעת אלימות במשפחה ועל הקשר ביניהם. מרכז הידע של "בית רות" תומך בפורום מיכל סלה כתרומה ומחווה של עשייה משותפת.

       3. סינדי דוידסון - מנהלת היחידה לטיפול ומניעת אלימות של המחלקה לשירותים חברתיים בערד

לשאלות ובירורים: 08-9956066

וואצאפ: 053-5550416

לחצו למילוי פרטים וקבלת מידע נוסף:
שם: מייל:
טל: